Brusselse ombudsdienst

Heeft u een probleem met een Brusselse overheidsdienst?
Ontdek in welke gevallen de Brusselse ombudsdienst u kan helpen:

  • Uw klacht heeft betrekking op een Brusselse overheidsdienst
    Raadpleeg de lijst met diensten waarvoor de Brusselse ombudsdienst bevoegd is (waaronder het OCMW van Sint-Jans-Molenbeek).
  • U heeft al contact opgenomen met de betrokken overheidsdienst om uw probleem te melden
    De Brusselse ombudsdienst treedt enkel op als u al geprobeerd heeft om uw probleem met de betrokken overheidsdienst op te lossen. Heeft u dat nog niet gedaan? Neem dan contact op met de overheidsdienst via haar interne klachtendienst. Voor het OCMW van Sint-Jans-Molenbeek is dat de ombudsdienst. 
  • De feiten zijn minder dan drie jaar oud
    Na drie jaar is het over het algemeen niet meer mogelijk om tot verzoening te komen en een oplossing te bereiken.


Zijn deze drie criteria vervuld? Neem dan contact op met de Brusselse ombudsdienst. U vindt de contactgegevens op https://www.ombuds.brussels/wp/klachten/?lang=nl

© OCMW van Sint-Jans-Molenbeek - Alphonse Vandenpeereboomstraat 14 - 1080 Brussel
Tel.: 02/412.53.11 - E-mail: cpas.ocmw.1080@molenbeek.irisnet.be

Created and hosted by Paradigm - Disclaimer